هی خدا ...







هی خدا ...  

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت13:36---4 آذر 1394
آشنایی لازم نیست همان ناشناس باشم بهتره .......و بهتره بدونی که دوست دارم بی آنکه تو مرا بشناسی.....
پاسخ: هر جور مایلید ... دوست داشتن آشنا ها هم مفید نیس چه برسه به غریبه ها


محمد
ساعت12:10---24 تير 1394
من که هر کسی نیستم....
خیلی نامردی....
به این زودی یادت رفت.....
فک میکردم هنوزم یادت باشه....
وللش منم رفتم تو جمع فراموش شده ها....
پاسخ: من که یادم نیس به هر حال اگه آشنا بودید خودتونو معرفی میکردید


محمد
ساعت14:20---25 خرداد 1394
خب من میخوامش ... چرا میندازیش دور....
من قلبمو به هر کسی که از راه برسه نمیدم ...


محمد
ساعت13:38---24 خرداد 1394
اره من....!!!!
پاسخ: یعنی چی ؟؟؟؟


یه انسان
ساعت3:20---19 ارديبهشت 1394
بزار تو جاش چرا بیرون اوردی
بدزدن بدبخت میشی


matin
ساعت20:43---27 فروردين 1394
✘مـــن هــمون آدم مَغــروري ام
كه جلو هيچـــكس زانـو نزد☞
☜مِنَت هــيچ اَحَدي رو نَكـِشيد☞
☜واسه كَسي چاپلوسي نَكرد☞
☜واسه همين كسي دوسِش نداشت☞
☜هميشه تنها موند☞
☜چون تَنهاييشو به هر ..... .... نَفروخت☞
خُدايا
بِبَخش اگه بَنده هات مارو نِميپَسَندَن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته اي از يك عاشق به نام :Nsm2| پنج شنبه 27 فروردين 1394برچسب:, | 19:39 | + | موضوع: <-CategoryName-> |